Тернопільська обласна державна адміністрація
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/vu1.jpg

 

Опитування

 
На головну

Робота із зверненнями громадян-аналітичні довідки


Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до облдержадміністрації упродовж 9 місяців 2017 року
 

Упродовж 9 місяців 2017 року до обласної державної адміністрації надійшло 2706 звернень громадян, що на 288 або 10,6 відсотка більше, ніж за відповідний період 2016 року. Із них 2267 – письмових, що на 15,7 відсотка більше за відповідний період минулого року та 172 звернення на особистому прийомі в керівництва обласної державної адміністрації.

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 червня 2011 р. №589-р ,,Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади” забезпечено оперативне реагування на 2856 звернення громадян, які надійшли на телефонну ,,гарячу лінію” Урядового контактного центру, що на 1391 або на 32 відсотка меньше ніж за січень-вересень 2016 року. Переважна більшість дзвінків надійшла від жителів Борщівського, Бучацького, Гусятинського, Кременецького, Чортківського районів та міста Тернополя.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 33 одиниці зменшилась кількість звернень, що надійшли від жителів Тернопільської області через органи влади вищого рівня. Проте найбільше писали листи до високопосадовців мешканці Борщівського, Гусятинського районів та міста Тернополя.

Зокрема, з числа звернень розглянутих обласною державною адміністрацією, громадяни спрямували до:

- Адміністрації Президента України – 120 або 4,4 відсотка;

- Кабінету Міністрів України – 65 або 2,4 відсотка;

- Верховної Ради України – 18 або 0,6 відсотка;

- інших органів державної влади, місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємств – 64 або 2,3 відсотка.

Водночас, упродовж 9 місяців цього року збільшився показник надходження колективних і повторних звернень на 35 одиниць та 17 одиниць відповідно. Найбільше повторних звернень надійшло від жителів міста Тернополя.

За тематикою надходження звернень громадян за звітний період можна виділити наступні напрямки:

- звернення соціальної проблематики – 1350 одиниць (з них 1104 заяв про надання одноразової грошової допомоги на лікування) проти 1250 за відповідний період минулого року (найбільше з цієї проблематики звертались мешканці Гусятинського, Підволочиського, Тернопільського районів та міста Тернополя);

- звернення з питань аграрної політики та земельних відносин – 263 одиниці проти 384 за відповідний період минулого року, спостерігається тенденція до зменшення кількості звернень, однак найбільше ця проблема турбувала жителів Гусятинського, Тернопільського районів та міста Тернополя);

- звернення з питань функціонування комунального господарства – 119 одиниць проти 121 за відповідний період минулого року (найбільше зверталися жителі із міста Тернополя);

- звернення з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 84 одиниці проти 114 за відповідний період минулого року, спостерігається тенденція до зменшення, однак найбільше ці питання турбували мешканців міста Тернополя).

Вирішено позитивно 1116 звернень громадян, що на 32 одиниці більше ніж за відповідний період минулого року.

У загальному обсязі листів громадян, їх звернень під час усних прийомів до керівництва обласної державної адміністрації, переважають в основному листи пенсіонерів, інвалідів, багатодітних родин, ветеранів праці, дітей війни, учасників бойових дій. Від цієї категорії громадян надійшло 988 звернень, що становить 36,5 відсотка від загальної кількості, з них 400 звернень від учасників антитерористичної операції на сході України.

Згідно з графіком, затвердженим розпорядженням голови облдержадміністрації від 29 червня 2017 року №374-од, керівництво області проводило особистий прийом громадян в облдержадміністрації, також здійснено виїзні дні прийому громадян в районах області з метою створення більш сприятливих умов для людей. Вищезгадані графіки доводились до відома жителів області на веб-сайті облдержадміністрації та розміщувались у приміщеннях місцевих органів виконавчої влади .

Упродовж січня - вересня 2017 року керівництвом обласної державної адміністрації проведено 23 прямих телефонних ліній. Такою можливістю безпосередньо поспілкуватися із керівництвом області скористались 76 громадян. В основному жителі краю порушували проблеми соціального захисту, роботи комунального господарства, відсутність елетропостачання та інші питання особистого характеру.

Слід також відзначити, що і керівництво районних державних адміністрацій упродовж січня-вересня 2017 року належним чином забезпечило функціонування телефонних ,,гарячих ліній” для громадян відповідних населених пунктів.

У січні поточного року на засіданні колегії обласної державної адміністрації розглянуто питання ,,Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до облдержадміністрації у 2016 році”, за результатами якого видано розпорядження голови обласної державної адміністрації від 24 січня 2017 року № 31-од , а також на відеонараді при голові облдержадміністрації від 10 липня 2017 року ,,Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до облдержадміністрації упродовж першого півріччя 2017 року”(протокол № 36)

Робота по розгляду звернень громадян, організації особистого прийому перебуває на постійному контролі в керівництва Тернопільської обласної державної адміністрації.



Дивіться також

Інформаційні послуги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/derjava_.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/peresel.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/subs.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dpoato_2.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/image002.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dopomog.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/zk-002_1.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dv-001_1.png

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/invest1.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dfrr.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ofis_reform.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ratings_rajony-misto-3.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/igo.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/pidrbizn052015.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/17082016.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/zenergo.jpg

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/linija5.gif

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/kupuy_ternopilske.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/knyg.jpg

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/la_strada_d.jpg